Mórahalmot ismét jelesre értékelték a turisták
Idén is osztályozhatták Mórahalom turisztikai szolgáltatásait az ideérkező látogatók. Az összesített turisztikai elégedettségi index szerint a település most is jelesre vizsgázott, a vendégek 4,73-ra értékelték a kapott élményt.
A helyi TDM szervezet, a Móra-Tourist Nonprofit Kft negyedik éve minden nyáron végez komplex turisztikai elégedettségmérést a Mórahalomra látogatók körében.
Fontos eleme az elégedettségmérésnek, hogy személyes megkérdezéssel zajlik. Kérdezőbiztosok töltik ki a kérdőíveket tabletek segítségével, elektronikus űrlap formában, így lehetőség nyílik a vélemények pontosabb megfogalmazására. Külön kérdések foglalkoznak a javítandó területekkel, melyekből az értékelés során annak ellenőrzése is megtörténik, hogy a korábban jelzett problémák milyen arányban kerülnek ismét elő, sikerült-e az esetleg elégedetlenségre okot adó problémákat elhárítani. A tavalyi vélemények alapján történt intézkedések látható eredményt hoztak, idén még magasabb osztályzatot kapott a fürdőben a tisztaság, a vendéglátás színvonala, a wifi minősége, valamint a gyógyászati szolgáltatások.
Mórahalom főbb turisztikai létesítményei és szolgáltatói is jól szerepeltek a felmérés során
A felmérés részeként minden évben kérik a résztvevőktől, hogy értékeljék a turizmusban fontos szolgáltatásokat az iskolai osztályzásnak megfelelő módon, 1-5-ig. Ebben az értékelésben 20 különböző szempont szerepel, az összesítésből számítják ki az adott év elégedettségi indexét, mely idén 4,73-as értékelést kapott. 2019-ben a legmagasabb elégedettségi szintet holtversenyben a szolgáltatók vendégbarátsága (4,9), és a család- és kisgyermekbarát szolgáltatások (4,9) valamint szintén holtversenyben a környezet tisztasága (4,89), az akadálymentesítés (4,89) és a helyiek segítőkészsége (4,89) érte el. A kapott eredmények alapján úgy látszik, nagyon fontos az ide érkező turisták számára a helyiek részéről tapasztalt vendégszeretet.
Legutolsó helyre került az ár-érték arány (4,39), illetve az internet/WiFi csatlakozási lehetőségek (4,45)-ös átlaggal. Ez utóbbi a tavalyi 4,17-es átlagról jött fel a megvalósított fejlesztésnek köszönhetően, és a 4,45-ös értéket nézve nem ad okot szégyenkezésre.
A kérdőívezés helyszínéül a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő, a Thermál Panzió, a Colosseum Hotel, az Elixír Hotel, a mórahalmi Tourinform Iroda és a Mini Hungary Park szolgált.
Fontos eleme az elégedettségmérésnek, hogy személyes megkérdezéssel zajlik. Kérdezőbiztosok töltik ki a kérdőíveket tabletek segítségével, elektronikus űrlap formában, így lehetőség nyílik a vélemények pontosabb megfogalmazására. Külön kérdések foglalkoznak a javítandó területekkel, melyekből az értékelés során annak ellenőrzése is megtörténik, hogy a korábban jelzett problémák milyen arányban kerülnek ismét elő, sikerült-e az esetleg elégedetlenségre okot adó problémákat elhárítani. A tavalyi vélemények alapján történt intézkedések látható eredményt hoztak, idén még magasabb osztályzatot kapott a fürdőben a tisztaság, a vendéglátás színvonala, a wifi minősége, valamint a gyógyászati szolgáltatások.
Mórahalom főbb turisztikai létesítményei és szolgáltatói is jól szerepeltek a felmérés során
A felmérés részeként minden évben kérik a résztvevőktől, hogy értékeljék a turizmusban fontos szolgáltatásokat az iskolai osztályzásnak megfelelő módon, 1-5-ig. Ebben az értékelésben 20 különböző szempont szerepel, az összesítésből számítják ki az adott év elégedettségi indexét, mely idén 4,73-as értékelést kapott. 2019-ben a legmagasabb elégedettségi szintet holtversenyben a szolgáltatók vendégbarátsága (4,9), és a család- és kisgyermekbarát szolgáltatások (4,9) valamint szintén holtversenyben a környezet tisztasága (4,89), az akadálymentesítés (4,89) és a helyiek segítőkészsége (4,89) érte el. A kapott eredmények alapján úgy látszik, nagyon fontos az ide érkező turisták számára a helyiek részéről tapasztalt vendégszeretet.
Legutolsó helyre került az ár-érték arány (4,39), illetve az internet/WiFi csatlakozási lehetőségek (4,45)-ös átlaggal. Ez utóbbi a tavalyi 4,17-es átlagról jött fel a megvalósított fejlesztésnek köszönhetően, és a 4,45-ös értéket nézve nem ad okot szégyenkezésre.
A kérdőívezés helyszínéül a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő, a Thermál Panzió, a Colosseum Hotel, az Elixír Hotel, a mórahalmi Tourinform Iroda és a Mini Hungary Park szolgált.